sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Back to summer paradise



Kesä on nyt virallisesti täällä! Ainakin mun kesä. Tiiäthän, se aika, jona kävellään paljain jaloin, nautitaan auringosta, paetaan juosten (ja kiljuen) hämähäkkejä, ampiaisia, mehiläisiä, muurahaisia, koppakuoriaisia, paarmoja, hyttysiä... Meillä on ainakin tähän mennessä ollut ennätyksellinen kesä hämähäkkien koon suhteen. Voisin vannoa nähneeni jo useamman Lasiodora parahybanan - mutta valitettavasti niistä ei ole toistaiseksi jäänyt jäljelle tarpeeksi paljon todistusaineistoa. Sen verran nopeasti meinaan on heilahtanut kenkä/kivi/halko/kirves/mikä-vain-ase. Itsepuolustusvaisto mulla ainakin on kehittynyt hyvin ;)

Olen yrittänyt viime päivinä kääntää selkäni lämpenevälle säälle ja keskittyä pääsykokeisiin. Tänään kuitenkin heitin jalot periaatteet romukoppaan ja tein Ressin kanssa kaikkea mahdollista kivaa. Pelkkiä kesäisiä asioita. 

Mun kesämies! <3
Otettiin yhdessä viltillä aurinkoa, syötiin mansikoita ja persikoita, leikittiin pallolla ja vaan oltiin. Ulkona, raittiissa ilmassa. Mä luin, Ressi puuhasi omiaan. Kettukin kävi morjestamassa :)






Mitään muuta ei vois toivoa, paitsi kotimaisia mansikoita!


Uimaan!

Pus


Juokse poika juokse kiinnostaa ;)

Iloinen vaari <3
Joka kesä mun täytyy myöskin yrittää saada Ressistä mukasööttejä valokuvia kukkaseppeleitten ja muitten härpäkkeitten kanssa. Kiitos ja anteeksi, koira armas!


Aurinkokuningas Ressi I


Peikonpoika :) 


Ressistä kukkaruukkuun,  meidän pihalla on nimittäin tällä hetkellä hämähäkkien lisäksi  upea määrä kukkia - tosin ne eivät ehkä ole sitä näyttävintä sorttia. Oi kyllä, marjoja on odotettavissa tänäkin vuonna <3

Kuka tunnistaa punaherukan?!

Luumupuu kukkii :)

Sulavahko (?) siirtyminen kukista kaninkoppiin? :D


Ja kesä on nähtävästi herättänyt Herra Willoughbyssä isänvaistot - sen uusi lempijuttu on (mikäpä muukaan kuin) nukkeleikki!! ;) Tässä herran taidonnäyte lastenhoidossa: (Huom! Ihan itse tein leikkimökin ulko-oveen kissaesteen verkolla ja akkuporakoneella - hyvä minä)

Onko vauvoilla jalat lämpimät?

....Jaa.. No kai niitä syödä voi?





Voi toista.. :) Mulla oli naurussa pitelemistä, kun se työnteli noita rattaita sinne ja tänne. Hassu. 

....Hassusta puheenollen.. Vielä yksi kuva? 



Puspus<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti