sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Naistenpäiviä, söpöliinit!


Hyvää naistenpäivääääääääääääääääääääääää
ääää
ää
ä
ä

Ok I'll shut up.

Niin siis! Joku on ollu landella taukoviikolla, jota ei saa sanoa taukoviikoksi ettei oppilaat luule että se on loma, eli siis lukuviikolla
Viikon lorviminen ahkera lukeminen on, tai no, ihan sama. Oon siis tehny kaikkea ja oon nyt hyperaktiivinen!

Oon jopa juossu enemmän ku edellisenä puolena vuotena yhteensä, johtuen ehkä siitä että en Helsingissä omista lenkkareita. Koska oon pihi. Pitäskö hieroo kämppiksen kans kauppoja taas, ostin siltä just korkkarit ;)

Oon myös tehny aikuisten naisten juttuja eli käyny kasvohoidossa! Viime kerrasta onkin jo...vuosi? Ostin hetken huumassa siltä kosmetologilta sellasen Ella Bachen överikalliin hoitavan peitevoiteen, jonka hävitin heti seuraavana päivänä. Käänsin koko kämpän ylösalaisin ja löysin lopulta mokoman putelin (mikä oli onni koska sinne meni koko kevään budjetti) :P 
En voi uskoa itteäni. Mulla on niin paljon käytännön tärkeitä asioita joita pitäs ostaa, mutta en vaa raaski. Sit yhtäkkiä laitan 26 euroa 10 ml puteliin... Huhhuh. Ei hyvä. 

 Mun piti taukolukuviikon aikana lukee espanjaa (lupasin vierustoverilleni et opettelen lomalla numerot yhdestä kymmeneen, sen verran kärsivältä se näyttää kun tarkistan numeron 7 kolme kertaa peräkkäin kellonaikoja opeteltaessa....) mut... Kirpputorit ja lenkkeily ja syntymäpäivät ja muu on vieny kaiken ajan. Oon toki opiskellu myös, löysin youtubesta 8 tunnin mittaisen dokumenttisarjan englannin historiasta - ja aattelin että voisin hyvin korvata David Crystalin kirjan The Stories of English sitä sarjaa katsomalla. Hyvä idea, eh?



Naistenpäivän kunniaksi aion nauttia kaikkea punaista; granaattiomenoita, mansikkasmoothieta ja sellasta. Nii ja edellispäiväsen kebabin jota Rex vähän alotteli.

Jospa sitten jaksais alottaa kuntokuurin kesää varten? (Haha, niin varmaan joo... :P)

Illalla lähden kuuntelemaan Hoiturit -kuoron konserttia, missä mun rakas flunssainen äippäni esiintyy. Tätejä on tullu välillä käytyä kuuntelemassa, mut äitin esityksiä ei ikinä?!? :o Oon huono tytär mutta erinomainen veljentytär ;) Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin ;)

Ennen konserttia aion viettää erinomaisen naistenpäivän vällyjen alla kera netflixin ja Modern Familyn.



Hhmmh. Eipä tässä muuta, siinä mun kuulumiset. Huomisesta eteenpäin puurran taas Helsingissä nenä kiinni kirjoissa. Ja kunhan aurinko alkaa paistaa, aion unohtaa kirjat ja lenkkeillä pitkin Kaivopuistoa ja Kruununhakaa ja missä milloinkin. Ja muistaakseni maaliskuun aikana Kaisaniemen kasvitieteellinen avaa taas ovensa! Jes! <3

PS. Jos joku onneton nainen joutuu siivoamaan naistenpäivänä, ni tässä soundtrackki tilanteeseen kuin tilanteeseen. Varma piristyminen edessä!

Mamma Mia!

Pus <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti