maanantai 6. huhtikuuta 2015

Listoja ja Luetteloita

kesä tulee - oletko valmis?

Pääsiäiskirkon jälkeen lähdin kävelylle Vantaanjoen varteen selvittelemään ajatuksiani, toiveenani keksiä se lista pieniä unelmia. 

Tajuisin siinä kävellessä kolme neljä asiaa:


  1. Mulla oli nälkä
  2. Kaikilla Vantaanjoen sorsilla on parempi rakkauselämä kun mulla (murrr) 
  3. Ensimmäinen yliopistovuosi vetelee viimeisiään! Vuodessa niin moni asia on muuttunu. Mun on pitäny kasvaa ihan eri ihmiseksi, tai ainakin antaa toisen (mulle ennestään vieraan) puoleni vahvistua. Ehkä jonain päivänä saan taas uudestaan kasvaa vanhoihin kurasaappaisiini. En nyt. Nyt mä haluan oppia tän kaupunkijutun.
  4. UNELMIA! Kyllä niitä on!
Lista pienistä suurista unelmista, jotka pyrin parhaani mukaan toteuttamaan mahdollisimman pian:


                1.Ota selvää Helsigin nähtävyyksistä ja kierrä ne läpi.


2. Kämppispäivä Empun kanssa keskikesällä!

Viimevuotiset eväät. 
                                 3. Käy Vantaanjoella syöttämässä sorsia.

               4. Kävele kämpiltä kauppatorille vain ostamaan mansikoita.
       
              5. Sijoita rahaa uuteen, upeaan orkideaan (vanhat kuihtuu..)

               
                                      6. Uimaan Hietsuun!

                                      7. Suomenlinnaan piknikille... :)

                                     8. Koe pihviravintola (yök).



9. Karhunkierros.                                         


10. Keksi syy juhlaan ja järjestä juhlat.

11. Pyri tekemään joku toinen onnelliseksi. Vaikka hymyilemällä. 


****


...Ei pitäisi olla liian vaikeita juttuja. Näillä mennään, saa nähdä kuinka kauan toteuttamisessa kestää :)

Hmm. Aurinko yrittää paistaa. Taidan lähteä joenvarteen käppäilemään. Mulla on hommia siellä ;)

Pus <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti